Friday, 15 May 2015

LA BOURSE - SHAMPOO BIRU


LA BOURSE SHAMPOO

LA BOURSE SHAMPOO BIRU

RM25 /  PCS
POS RM7(SM)/ RM11(SS)

MERAWAT :
Rambut BERMINYAK ✓
Rambut GUGUR ✓
Rambut lambat panjang ✓
Rambut BERKELEMUMUR✓
Rambut kasar ✓
Rambut KERING ✓
Rambut nipis ✓





Monday, 4 May 2015

JSD - MAGIC COLLAGEN KISS

JSD - MAGIC COLLAGEN KISS

Nama Produk : JSD MAGIC COLLAGEN KISS 
Harga : RM25
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss.


Dijamin HALAL
Lipstik yang mengikut warna darah anda.

Khasiat Magic Collagen Kiss:
-Sebagai penyeri warna bibir semulajadi mengikut suhu badan dan darah.
-Melembapkan bibir yang kering dan merekah.
-Sesuai juga untuk bibir yang gelap akibat merokok dan faktor keturunan.
-Sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita.
-boleh pink kan puting dan bibir vagina
-dijadikan blusher semulajadi
-tahan lama
-mengandungi kolagen
-bibir nampak mungil dan penuh.



JSD - JAMU LELAKI JUTAWAN

JSD - JAMU LELAKI JUTAWAN

Nama Produk : Jamu Lelaki Jutawan
Kuantiti : 60 Biji
Harga : RM65
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss. 



Khasiat-khasiat :
√ Meningkatkan nafsu syahwat
√ Melancarkan pembuangan angin
√ Melawaskan pembuangan
√ Meningkatkan tenaga
√ Meringankan badan
√ Mencairkan lemak

Cara makan :

LELAKI NORMAL - 2 biji pagi & 2 biji malam
LELAKI KENCING MANIS - 4 biji pagi & 4 biji malam




JSD - JAMU AKU DARA

JSD - JAMU AKU DARA

Nama Produk : Jamu Aku Dara
Kuantiti : 40 Biji
Harga : RM48
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss.

 


Khasiat-khasiat :
√ Menambahkan tenaga badan.
√ Meningkatkan nafsu syahwat.
√ Merawat masalah keputihan dan sengugut.
√ Melancarkan peredaran darah.
√ Memecahkan lemak & mencairkan kotoran atau kerak di dinding rahim.
√ Merapat & mengecutkan rahim.
√ Buang angin.
√ Menegangkan payudara & punggung.
√ Merawat fibroid & cyst.

Kaedah makan :
1 botol yg pertama untuk 10 hari 2 pagi & 2 malam. Kemudian botol kedua untuk 20 hari. Kemudian maintain 1 botol tu untuk 40 hari. Esok period lancar macam paip bocor. Darah beku semua hancur. Keputihan mencair. Mula-mula je kena makan lebih sikit. pastu semakin berkurang.

Tindak balas herba POSITIF kepada pengguna:
√ Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak.
√ Lendir-lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.
√ Terasa denyutan di ari-ari atau dalam rahim.
√ Terasa denyutan di faraj.
√ Terasa hangat dalam faraj.
√ Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan-lahan dari masa ke semasa.
√ Seluar dalam basah akibat air bukan kencing.
√ Seluar dalam berwarna kuning atau hijau.
√ Bila penggunaan berterusan semua kesan- kesan di atas hilang.
√ Payudara tegang dan pejal.
√ Punggung tegang dan pejal.
√ Jika rahim kembang akan terasa denyutan untuk mengecut dan makin hari makain terasa seketul keras di bahagian ari-ari.

*Urutkan perlahan-lahan naikkan ke pusat time by time (boleh tahu kedudukkan peranakkan di mana).

Kesan menggunakan produk ini :
√ Faraj rapat tanpa lendir.
√ Faraj menjadi hangat.
√ Payudara berdenyut-denyut.
√ Punggung berdenyut-denyut.

Situasi Pasangan (suami pengguna) :

√ Terasa sempit, lembab dan hangat dalam faraj.
√ Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
√ Mengalami kegelian zakar maksima diseluruh bahagian.

Kelebihan penggunaan produk ini :
√ Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan.
√ Payudara yang kendur akan tegang dan montok.
√ Punggong Menggeleber dan jatuh akan tegang dan naik.
√ Faraj yang bersih dan sehat.
√ Rahim yang subur.

Dilarang keras untuk :
√ Wanita yang minum arak.
√ Wanita mengandung.
√ Wanita terus mengamalkan minum air batu.




JSD - DEEP HEAT LOTION

JSD - DEEP HEAT LOTION

Nama Produk : Medicated Deep Heat Lotion
Kuantiti : 110 ML
Harga : RM48
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss.





CARA GUNA :
√ SAPUKAN DI TEMPAT YANG BERLEMAK SAHAJA. BAHAGIAN YANG TIADA LEMAK TIDAK ADA TINDAK BALAS.
√ MESTI SAPU KETIKA DALAM KEADAAN RELAX. CONTOHNYA KETIKA MENONTON TV, SEDANG BERINTERNET, KETIKA BACA SURAT KHABAR.

AMARAN KERAS
√ TIDAK BOLEH DIGUNAKAN KETIKA MENJALANKAN KERJA-KERJA BERAT SEPERTI MENGEMAS RUMAH ATAU SEDANG BERSENAM.
√ TIDAK BOLEH DISAPUKAN DI BAHAGIAN PIPI KERANA PIPI ADALAH OTOT.

UNTUK TEMPAT-TEMPAT BERLEMAK :
- BAWAH DAGU
- PERUT
- PINGGANG
- PEHA
- LENGAN
- PUNGGUNG

TINDAK BALAS DAN HERBA BERFUNGSI :
√ SERTA MERTA SELEPAS LOSYEN MENYERAP RASA PANAS SUAM DARI DALAM BUKAN DI ATAS KULIT.
√ AKAN TERASA SEDIKIT GATAL-GATAL.
√ SETERUSNYA RASA BERPELUH YANG KETERLALUAN.
√ PELUH YANG LUAR BIASA.
√ LAGI BANYAK LEMAK LAGI BANYAK PELUH YANG AKAN KELUAR.
√ LEBIH EFFECT BILA DI WRAPPING DI TEMPAT BERLEMAK SELEPAS SAPUAN.

MDHL adalah level kurang 1 dari hot lotion fisioterapi utk saraf utk hospital2. MDHL ini juga merupakan lotion yg sebaris dgn lotion rawatan slimming yang disediakan dipusat rawatan kecantikan dan kesihatan.



JSD - JAMU SERI CAHAYA

JSD - JAMU SERI CAHAYA


Nama Produk : Jamu Seri Cahaya
Kuantiti : 40 Biji
Harga : RM48

Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss.




KHAS UNTUK MEREKA YG MENGALAMI MASALAH RESDUNG

Cara makan :
2 biji pagi, 2 biji malam.

Kesan awal:
√ Akan mempercepatkan semua jerawat keluar dan cepat matang. Bila jerawat pecah keluarkan semua darah kotor dari liang pori tersebut.
√ Akan selsema atau berkahak. Pastikan anda buang sehingga hingus dan kahak bertali coklat atau warna gelap. Proses ini akn berlaku dlm lebih kurang 2 minggu ke 1 bulan. Jadikan amalan.

Kebaikan :

√ Boleh ambil Jamu Seri Cahaya sebelom makan seafood dan selepas makan seafood.
√ Akn mengurangkan gatal hama dimuka.
√ Jerawat cepat tumbuh dan cepat masak.
√ Darah kotor dari liang roma jerawat akn keluar pekat dan gelap.

Petua :

Jangan makan makanan berminyak. Sebaiknya tinggalkan seafood.

Utk keberkesanan jamu :

Jangan minum ais. Jangan minum air kelapa. Jgn ambil apa jenis dadah. Jangan ambil apa jenis alkohol.



JSD - MAGIC CLEAR SINUS SOAP

JSD - MAGIC CLEAR SINUS SOAP

Nama Produk : Magic Clear Sinus Soap
Kuantiti : 60 Gram
Harga : RM28.90
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss.





Kebaikan :
*Menghilangkan hama resdung dan mencegah hidung
tersumbat.
*Mengurangkan kegatalan pada mata dan muka.
*Menghilangkan jerawat, bintik-bintik hitam dan parut nipis dimuka dengan membunuh bakteria yang menjadi punca jerawat halus dan jerawat batu.
*Membantu dan mencerah, melembut serta menyegarkan kulit muka.

Cara Penggunaan :
Buih dan gosokkan dengan lembut ke seluruh muka dan badan kemudian bilas sehingga bersih. Sesuai untuk semua jenis kulit terutama yang bermasalah.

** Lebih kepada yang ada resdung.


JSD - MAGIC BODY SLIM SOAP

JSD - MAGIC BODY SLIM SOAP

Nama Produk : Magic Body Slim Soap
Kuantiti : 100 Gram
Harga : RM36
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss.

 
Digunakan di seluruh tubuh terutama digosok ke paha dan bontot yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang,pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber. Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.

Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit . Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat.

Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .

Gosok :
√ Paha dan bontot yg berselulit.
√ Pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu.
√ Perut.
√ Pinggang.
√ Pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber.
√ Parut.
√ Celah kekotoran degil.
√ Badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.

Kebaikan :
√ Kulit akan berasa segar dan naturally dingin.
√ Liang-liang kulit akan terbuka- membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit.
√ melancarkan peredaran darah.
√ Penggelupasan perlahan.
√ Penggantian kulit semulajadi.
√ Menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang, licin dan lembap.
√ Menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak.
√ Menghilangkan kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam.

**Lebih BERKESAN digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.




JSD - MASKER VAGINA

JSD - MASKER VAGINA

Nama Produk : Masker Vagina
Kuantiti : 5 Gram
Harga : RM25
 Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss.



Cara penggunaan :
√ Digunakan selepas setiap kali faraj dibersihkan dan disapu sebagai bedak.
√ Dengan menggunakan jari sapukan keseluruhan permukaan faraj yang lembab.
√ Setiap kali membersihkan faraj hendaklah scrub keluar daki-daki yang melekat di permukaan faraj setelah bersih sapukan kembali MASKER VAGINA.
√ Hendaklah di sapu keseluruhan termasuk area kanan dan kiri.

Khasiat-khasiat :
√ Permukaan faraj akan menjadi tegang dan halus.
√ Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup.
√ Bibir faraj yang mengeleber akibat melahirkan anak akan menjadi rapat kembali dan tegang.
√ Penggunaan yang berterusan dan kerap akan mengembalikan warna pink sebenar di permukaan faraj.
√ Area sensitif faraj akan kembali membukit tegang dan akan meningkatkan kemahuan syahwat.


JSD - JAMU EMAS

JSD - JAMU EMAS

Nama Produk : Jamu Emas
Kuantiti : 60 Biji
Harga : RM65
 Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss.




Supplement untuk mereka yang mengidap kencing manis.

Rujukan bahan bacaan utk dos yang bersesuaian :
√ Bacaan gula 7-12 = 2 kapsul 1 malam sebelum tidur.
√ Bacaan gula 13-30 = 2 kapsul pagi (lepas tu rehat tido tindak balas akan kerap kencing atau buang air cirit) & 2 kapsul malam sebelum tidur.
√ Bacaan gula normal = 1 biji sehari sebelum tido. suka hati lah nak makan apa tak perlu pantang jika level gula sudah turun makan ikut dos yang telah disyorkan.




JSD - FEMININE WASH

JSD - FEMININE WASH

Nama Produk : Cool Medicated Feminine Wash
Kuantiti : 100 ML
Harga : RM48
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss. 

 


Baunya wangi, dingin dan menyegarkan. Ianya feminine BERUBAT yang sesuai untuk KEPUTIHAN.

Sesetengah orang yang ada alergik bila berpeluh celah peha dan gatal-gatal amat sesuai menggunakannya. Pada permulaan penggunaan akan rasa sedikit pedih dan kemudian pedih tu akan hilang.

Kebanyakkan feminine wash yg dijual di pasaran bila diguna setakat mencuci dan hilang bau sahaja tapi dengan feminin wash keluaran JSD...mmg gempak.. rasa segar sangat...memang terasa beranginnya dan cool di Miss V..

Boleh buat kita cergas sepanjang masa.. tak perlu picit banyak sangat...sedikit sahaja sudah mencukupi...boleh digunakan utk tempoh lebih lama....

Tak rugi beli dgn RM48, anda dpt kesegaran sepanjang masa, miss v sihat dan bersih malah ianya menghilangkan bau yg kurang menyenangkan.. bauan semulajadi adalah normal dan ramai wanita mengalaminya. Ianya berpunca dari peluh, bakteria dan perubahan hormon.

Cucian setiap hari boleh mencegah bauan ini. Jika ada masaalah dgn kelembapan melampau, keputihan dan perpeluhan yg mendatangkan bau bolehlah gunakan MISS-V: Cool Medicated feminine wash ini. Tetapi awas, jika terdapat bauan yg luarbiasa itu adalah tanda jangkitan vagina.

√ Diperbuat dari bahan2 alam semulajadi seperti herba, flora dan tumbuh-tumbuhan untuk mengekalkan pH normal vagina.
√ Tumbuhan dan herba digunakan utk membersih dan menghalang bauan kurang enak dan mencegah kegatalan.
√ Selamat dan sangat lembut utk kegunaan harian hingga boleh digunakan diseluruh badan.
√ Kandungan herbanya menolong mengekalkan kelembapan semulajadi di kawasan vagina, mencegah kekeringan melampau dan membuat anda berasa selesa.
√ Tumbuhan istimewa yg digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina.
√ Amat membantu di waktu kedatangan haid dari semua ketidakselesaan.
√ Kebersihan yang meyakinkan.



JSD - JAMU PENGANTIN DARA

JSD - JAMU PENGANTIN DARA

Nama Produk : Jamu Rahsia Pengantin Dara
Kuantiti : 10 Biji
Harga : RM65
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss. 



Khasiat-khasiat :
√ Mengecutkan rahim
√ Merapatkan & mengetatkan faraj
√ Mengembalikan permukaan faraj yang berpasir
√ Meningkatkan kegelian ketika bersama
√ Meningkatkan kemutan
√ Menyerap & mengeluarkan kotoran, keputihan & darah beku blocking di faraj
√ Merawat masalah kekeringan

Cara makan :
√ Hari pertama - 4 biji (makan) & 2 biji (masuk dalam rahim & korek keluar selepas 72 jam)
√ Hari kedua - 2 biji (makan)
√ Hari ketiga - 2 biji (makan)


JSD - BERYNNA + VIT C

JSD - BERYNNA + VIT C

Nama Produk : Berynna + VIT C
Kuantiti : 15 Sachet
Harga : RM38
 
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss.
 

Makanan kesihatan untuk kecergasan badan kanak2 dan kecerdasan minda kanak-kanak.

Terdiri daripada 12 bahan utama. 7 DARIPADANYA ADALAH TERDIRI DARIPADA MAKANAN SUNNAH.

7 yang pertama makanan sunnah ialah:

Saffron
* Melancarkan Peredaran darah
* Mencegah peradangan pada saluran kencing dan mencegah pembentukkan batu karang
* Meningkatkan stamina dan daya tahan tubuh.
* Vitamin C dan serat yang tinggi yg terdapat dalam saffron mampu bertindak sebagai anti oksidan dan sebagai anti kanser.

Arabic Gum
* Meningkatkan penyerapan kalsium. ini, seterusnya membawa kepada kepadatan tulang yg lebih baik dan meningkatkan kekuatan tulang.
* Meningkatkan hormon darah yang mengurangkan rasa lapar.
* Mengurangkan risiko jangkitan usus.
* Meningkatkan pengawalaturan usus, pukal dan kelembutan.

Madu
* Meningkatkan hemoglobin dan membantu mencegah dari serangan anemia.
* Meningkatkankadar serapan kalsium dalam badan.
* Menjaga dan mengimbangi kekuatan badan.

Kismis
* Membantu meningkatkan kecerdasan minda yang lemah dan pelupa
* Membantu utk meningkatkan kesihatan usus besar.
* Kismis juga boleh membantu utk memerangi masalah plak gigi dan penyakit gusi.

Buah Tin
* Buah tin kaya dgn kalsium dan potasium juga mengandungi zat benzaldehyde yang bermanfaat melawan sel-sel kanser. Antara khasiat buah tin termasuklah menyingkirkan keracunan ( toksin), mencairkan kahak, mengurangkan batuk yang berpanjangan lantas melapangkan dada. Ia juga berfungsi utk membersihkan hati dan jantung dan membersihkan lendir dalam usus.

Habbatus Sauda
* Menguatkan sistem imunisasi dalam badan
* Mengubati reumatik, peradangan serta infeksi.
* Membantu ketika menstruasi dan meningkatkan produksi air susu ibu.

Buah Delima
* Delima mengandungi antioksida yang sangat tinggi. pengambilannya akan dapat membantu mengurangkan risiko kanser dan Alzheimer.
* Selain itu, buah delima mengandungi vitamin dan nutrient yang tinggi yang diperlukan oleh tubuh badan utk membantu mengekalkan tubuh agar sentiasa sehat.

Campuran lain makanan kesihatan ini adalah :

Halia
* Membantu menghadamkan makanan
* Membuang angin yang terdapat didalam usus kecil dan usus besar.

Garam Bukit
* Menyumbang tenaga semulajadi yang tersimpan dalam struktur hablur garam dan tubuh dapat menggunakannya selama 24jam.
* Membantu memperseimbangkan kealkalian & keasidan dalam tubuh dan meneutralkan tekanan darah
* Membantu melarutkan dan menyah mendapatan yang boleh mengakibatkan pembentukan "batu" dan pelbagai jenis rheumatisme seperti artritis, batu hempedu dan batu karang.

Glukosa

* rasa manis tanpa kandungan gula

Pegaga
* Merawat masalah bau badan akibat peluh dari dalam badan
* Membantu mengawal paras gula dalam darah
* Boleh menurunkan berat badan ke tahap normal

Cuka Epal
* Memecahkan molekul lemak dan secara tidak langsung membantu proses penurunan berat badan
* Merangsang pemecahan lemak
* Melancarkan perjalanan darah
* Menguatkan tenaga dalaman
* Melawaskan usus besar dan kecil




JSD - MINYAK IKAT KASIH

JSD - MINYAK IKAT KASIH

Nama Produk : Minyak Ikat Kasih
Kuantiti : 20 ML
Harga : RM65
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss.

 

Khasiat-khasiat :
√ Untuk melancarkan peredaran darah di tut tut (Lelaki)
√ Menguatkan tut tut (Lelaki)
√ Untuk mengembang, menegang & membesarkan (Lelaki)
√ Menegangkan buah dada
√ Memontokan punggung
√ Menghilangkan sakit sendi
√ Sebagai pelincir semasa hubungan intim
√ Mengatasi masalah kulit kering & mengelupas

Cara guna (Wanita) :
- Diurut pada payudara setiap hari selama 15-30 minit sehingga mencapai size & bentuk yang diinginkan.

Cara guna (Lelaki) :
- Diurut pagi sekali selepas mandi 3 minit
- Diurut malam sekali selepas mandi 3 minit

DIPERBUAT DARIPADA :
√ IKAN BELACAK
√ LINTAH
√ HABBATUS SAUDA
√ LADA PAHIT
√ PINANG MUDA



JSD - MAGIC SERI CAHAYA SOAP

JSD - MAGIC SERI CAHAYA SOAP

Nama Produk : Magic Seri Cahaya Soap
Kuantiti : 60 Gram
Harga : RM28.90
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss. 



KEGUNAAN :
√ WAJAH YANG BERJERAWAT BERBENJOL – BENJOL.
√ KULIT MUKA YANG BERMINYAK.

WAKTU PENGGUNAAN :
√ BANGUN PAGI SEBELUM MANDI.
√ MALAM SEBELUM MASUK TIDUR.
√ SETIAP KALI SEBELUM BERWUDUK UTK SOLAT.

CARA PENGGUNAAN :
√ Basahkan sabun dan keluarkan buih.
√ Sapukan diwajah dan biarkan kering.
√ Selepas 2 minit Bilas wajah sebersih bersihnya.

KESAN SERTA-MERTA :
√ Akan terasa kulit wajah akan lebih halus dan lembut.
√ Akan terasa kulit wajah bebas dari minyak dan tidak melekit.

KESAN JANGKA MASA PANJANG :
√ Jerawat akan cepat kering.
√ Minyak akan keluar bertambah banyak dan semakin hari semakin berkurang bergantung kepada kekerapan pemakaian.
√ pengelupasan ditempat paling aktif berminyak seperti ditepi hidung, atas hidung, pipi akan berlaku.
√ pengelupasan tanpa menyakitkan akan berlaku dalamtempoh 2 ke 3 minggu pemakaian dimana sel - sel kulit mati akan disingkirkan.
√ dalam beberapa tempoh kulit wajah akan bebas daripada jerawat dan minyak. sekaligus kulit wajah akan
bertambah cerah dengan pengantian sel kulit baru yang lebih sehat.

** lebih pada masalah kulit berminyak.



JSD - COKLAT LOVE HABIBI

JSD - COKLAT LOVE HABIBI

Nama Produk : Coklat Love Habibi
Kuantiti : 30 Gram
Harga : RM48
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss. 




Mengandungi herba-herba yang terdiri daripada :
√ Lada pahit
√ Tongkat ali hitam
√ Mata pelanduk
√ Mahkota dewa
√ Belut
√ Sarsi
√ Madu

Khasiat-khasiat :
√ Dirumus khas untuk menaikkan ghairah seksual lelaki & wanita.
√ Melancarkan peredaran darah.
√ Melawaskan period.
√ Membuang angin dalam badan.
√ Memudahkan sistem pembuangan air kecil dan besar.
√ Menghilangkan sakit-sakit & lenguh-lenguh badan.
√ Mengurangkan keletihan bekerja.
√ Melegakan senggugut.

Cara makan :
√ Gentelkan kecil-kecil
√ Kunyah
√ Minum air

Note :
Disarankan ambil ketika sarapan & makan malam. Boleh juga diganti sebagai kudap-kudap. Jauhkan diri dari minum ais (angin), air kelapa (tawar ubat & herba), alkohol (panas) & durian (panas).


JSD - DELIMALICIOUS WHITE

JSD - DELIMALICIOUS WHITE

Nama Produk :  COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE 
Kuantiti : 12 SACHET
Harga : RM100
Kos Pos : RM7 sem, Rm11 ss.




Khasiat-khasiat :
√ Merawat, memutih & meremajakan kulit.
√ Memulihkan kulit kusam.
√ Mengecutkan jerawat.
√ Kulit berseri dan gebu.
√ Merawat dalaman.
√ Mengecutkan rahim, power, ketat & montok.
√ Baik untuk sendi-sendi, lingkaran gelap bawah mata & liang-liang pori terbuka.
SESUAI UNTUK LELAKI & WANITA KECUALI YANG SEDANG MENGANDUNG (DILARANG KERAS)

Cara makan :
1 sachet sehari sebelum tidur (Maksimum 2 sachet sehari)




JSD - BEDAK SERI CAHAYA

JSD - BEDAK SERI CAHAYA

Nama Produk : Bedak Seri Cahaya
Kuantiti : 120 ML
Harga : RM36
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss. 




Fungsi :
√ Menghilangkan bintik hitam dan parut jerawat.
√ Menghilangkan resdung dan gatal-gatal di bahagian muka, hidung.
√ Merawat masalah hidung berbau busuk, mata berair dan jerawat kasar.
√ Melicinkan kulit muka.
√ Juga boleh digunakan untuk masalah ruam dan kayap.

Cara penggunaan :
Goncang dan sapu pada bahagian yang diperlukan sekerap yang mungkin (seperti memakai bedak sejuk).

JSD - HERBARIUM WHITE

JSD - HERBARIUM WHITE

Nama Produk : Herbarium White
Kuantiti : 12 Sachets
Harga : RM78
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss.

Collagen khas untuk memutih & mencerahkan kulit kini berada di pasaran!!!



Kelebihan :
* Peratus pemutihan lebih tinggi daripada collagen biasa.
* Menhilangkan parut/ bekas jerawat.
* Harga berpatutan.
* Rasa yang sedap.

Cara guna :
Bancuh 1 paket serbuk Herbarium dengan air sejuk dan kacau. Ambil pada waktu pagi.
 
Collagen drink perisa blueberry. Mantap sedap dan sangat berkesan.

JSD - JAMU JALINAN CINTA

JSD - JAMU JALINAN CINTA

Nama Produk : Jamu Jalinan Cinta
Kuantiti : 40 Biji
Harga : RM48
Kos Pos : RM7 sem, RM11 ss.




Khasiat-khasiat :
√ Memulihkan dalaman wanita yang baru bersalin atau keguguran.
√ Mengeluarkan darah kotor.
√ Membantu pengeluaran darah baru yang lebih sihat (fresh).
√ Mencantik & menghaluskan kulit.
√ Mematikan kuman-kuman kudis atau bisul atau kanser.
√ Buang angin dan melancarkan peredaran darah.
√ Menyembuhkan luka-luka, bisul, kudis, kayap & nanah.
√ Menaikkan seri wajah.
√ Merawat fibroid & cyst.
√Membanyakkan air susu ibu.

Cara Guna :
- Makan 2 biji selepas makan tengahari.
- Makan 2 biji selepas makan malam.

JSD - INTIMATE GEL

JSD - INTIMATE GEL

Nama Produk : Intim Gel
Kuantiti : 15 ML
Harga : RM56
Kos Pos : RM7sem, RM11ss.




Kebaikan:
√ Mengetatkan bahagian intim
√ Memberi kepuasan maksimum
√ Mencegah bau di bahagian sulit
√ Mencegah pengeringan
√ Membunuh bakteria & fungus
√ Mengatasi masalah keputihan dan kegatalan melampau

Cara Guna :
Sapukan sekitar dinding vagina guna jari. Ini adalah utk mengaktifkan sel-sel di "vagina canal" atau laluan vagina supaya lebih sensitif dan ketat.

Kesan :

√ Ramuan herba akan melancarkan peredaran darah sehingga ke 'clitoris' dimana ada satu titik ghairah dipanggil "G-SPOT".
√ Gel ini akan mematikan fungus2 dan bakteria di dlm vagina lalu mencegah terjadinya keputihan.
√ Apabila bersih dinding vagina akan menggebu dan subur serta remaja kembali.

Siapa Yang Boleh Menggunakannya :
√ Sesiapa saja tanpa mengira usia yg belum berkahwin dan telah berkahwin.
√ Wanita yg masih muda tetapi hilang ghairah kerana tiada sensitivity especially selepas bersalin.
√ Faraj kering kerana ia menyuburkan dan kembalikan
kelembapan semulajadi.
√ Mereka yg menghampiri peringkat menopos atau yg telah pun menopos. Insya Allah gel berubat ini dapat mengembalikan keremajaan vagina dan mengembalikan keghairahan yg semakin lupus.

Saturday, 2 May 2015

KAWAII COLLAGEN SET JIHAN

KAWAII COLLAGEN SET JIHAN

HARGA : RM 172
KOS POS : RM9 (SM), RM15 (SS)

BELI 2 SET SATU DESTINASI : RM 160/ SET. FREE POS.

ANDA AKAN DAPAT :
1) KAWAII COLLAGEN WHITE MAXX EXTRA (jar putih)
2) SECRET SKIN WHITE KAWAII COLLAGEN (jar hijau)
3) KAWAII COLLAGEN BRIGHTENING SERUM
4) MIRACLE WATER
======================================================================
 1~Kesan lebih pantas apabila gabungkan pengambilan KAWAII COLLAGEN WHITE MAXX EXTRA (jar putih) dan SECRET SKIN WHITE KAWAII COLLAGEN (jar hijau) serentak.

2~ KAWAII COLLAGEN WHITE MAXX EXTRA dicipta utk menampung kekurangan SECRET SKIN WHITE KAWAII COLLAGEN, justeru dua jar ini wajib diminum serentak kerana ia melengkapi antara satu sama lain.

  
3~ Cara minum :
 a) Bancuh 1 sachet KAWAII COLLAGEN WHITE MAXX EXTRA dgn air sejuk dan diminum sebelum tidur. Kemudian minum pula 1 sachet SECRET SKIN WHITE KAWAII COLLAGEN pada masa yg sama (minggu pertama)
b) Selang selikan 1 hari 1 sachet KAWAII COLLAGEN WHITE MAXX EXTRA diikuti 1 hari 1 sachet SECRET SKIN WHITE KAWAII COLLAGEN hari berikutnya (minggu kedua hingga minggu seterusnya)

CHRISZEN MOIST CAKE 2 IN 1 + FREE AMPOULE

CHRISZEN MOIST CAKE 2 IN 1 + FREE AMPOULE
3 Jenis Pilihan Warna

HARGA : RM45
KOS POS : RM6 SEM, RM10 SS.

Foundation Mengikut Kesesuaian Jenis Kulit
No.1 :- Putih pink lebih cerah( Untuk kulit putih/ cerah/ merah jambu - Sofea Jane )
No.2 :- Putih Pink Cerah ( Untuk kulit sederhana cerah - Zizie Ezzety )
No.3 :- Kuning Langsat ( Untuk kulit gelap/ sawo matang/ kuning langsat - Lisdawati )

Keistimewaan Chriszen Moist Cake
  • Mengandungi L-Glutathione yang berfungsi mencerahkan kulit.
  • Mengandungi Collagen yang membantu memudarkan jerawat, jeragat, kedutan halus dan tompok penuaan awal.
  • Berpelindungan SPF 50 yang membantu menjauhi kerosakan/kekusaman kulit akibat sinaran UVA dan UVB.
  • Mengandungi Pelembap yang berfungsi menghalus dan melembapkan kulit muka.
  • Sebagai bedak asas/concealer/foundation yang membantu menyembunyikan tona kulit tidak sekata, lingkaran hitam di bawah mata, liang pori terbuka, berlubang atau noda/parut jerawat pada muka.
  • Mengurangkan masalah wajah berminyak.
  • Disertakan NBR sponge yang paling popular di Korea, fleksibel dan lembut, yang memudahkan pemakaian bedak secara tipis dan rata.
  • Ringan, boleh dibawa ke mana-mana sahaja.
  • Pemakaian berterusan setiap hari membantu kulit kembali anjal, halus, cerah dan awet muda!
  • Bedak Asas + L-Glutathione = Chriszen Moist Cake
  • Diformulasikan di Korea

Cara Pakai Chriszen Moist Cake
  1. Titiskan dua titik Chriszen Ampoule ke atas tapak tangan. kemudian sapukan pada muka.
  2. Urut atau tepuk2 sedikit, selama 1-2 minit sampai Chriszen Ampoule menyerap ke dalam lapisan kulit wajah. Anda dapat rasakan kulit lembab dan segar!
  3. Guna sponge yang terletak dalam Chriszen Moist Cake untuk mencampurkan L-Glutathion (lapisan putih) + Moist cake ( lapisan warna beige) supaya mendapat warna moist cake yang sesuai kulit.
  4. Ratakan Chriszen Moist Cake dengan sponge tersebut secara nipis dan sekata. 
  5. Lihat hasilnya, muka anda jadi CERAH dan LICIN!

Friday, 1 May 2015

ENAI RED CHILLI

ENAI RED CHILLIE
Enai yg terbaik dari ladang!!

HARGA : RM15
KOS POS : RM6 SEM, RM10 SS.
TIDAK PUDAR DAN KEKAL MERAH MEKAR BAK CILI.
WARNA MENARIK & CANTIK.
HALAL & SUCI SAH UTK DIBUAT SOLAT DAN IBADAT.
BEBAS TOKSIK DAN MESRA BUMI.
WALAUPUN TERDEDAH PELUNTUR DAN SABUN
WARNA KEKAL CANTIK DAN MERAH.
BOLEH DIGUNAKAN BERULANG-ULANG DAN
BOLEH DISIMPAN LAMA.

# merah tanpa pudar. Kekal merah,
kekal cantik.
# Halal dan suci..100% bahan semulajadi.
# Tidak menyakitkan kuku seperti inai
homemade.
# keluaran bumiputra.
# buatan malaysia dan setanding dengan produk
luar negara malah lebih baik.

Thursday, 30 April 2015

GEL MANCANAK

KHAS BUAT LELAKI.... :)

<3 GEL MANCANAK <3
1 UNIT - 15ML

HARGA : RM65
POSTAGE RM6 SEM, RM10 SS

HARGA BORONG : MINIMA 5 UNIT - RM60/ UNIT
POSTAGE RM7 SEM, RM11 SS.




BAHAN-BAHAN UTAMA :
RANGSANG SUASA
RANGSANG BESI
SIREH
GAMBIR

HERBA2 SEMULAJADI TERPILIH, DIADUN BERASASKAN RESEPI TRADISIONAL TOK AYAH
YANG DIFORMULASI KEMBALI DENGAN TEKNOLOGI BIO MODEN YG
BERSIH & SELAMAT

CARA GUNA&KEBERKESANAN GEL :
-SAPUKAN GEL MANCANAK PADA KESELURUHAN BAHAGIAN ALAT SULIT
(PENIS&TESTIS)
-JANGAN DIBASUH,SEBALIKNYA BIARKAN IA KERING DENGAN SENDIRINYA
-TIDAK PERLU RISAU ,KERANA SIFAT GEL INI TIDAK MENYEBABKAN KEBAS, MELEKIT, TIDAK RIMAS BAHKAN BERBAU WANGI
-UNTUK KESAN YANG LEBIH BAIK LAKUKAN URUTAN SETIAP KALI SELEPAS MANDI ATAU SELEPAS ZAKAR DIBERSIHKAN.
-KESAN BOLEH DILIHAT SELEPAS 2-3 HARI PENGGUNAANYA BUAT PERTAMA KALI
-PERINGAT AWALBOLEH DIKESAN SETIAP KALI BANGUN PAGI ATAU TENGAH MALAM .
-JIKA INGIN BERSAMA, SAPU 30MINIT ATAU SEJAM SEBELUM
-SELEPAS 'BERSAMA' JIKA RAJIN SAPU LAGI BAGI LEBIH POWER UNTUK PUSINGAN-PUSINGAN SETERUSNYA.

KHASIAT MANFAAT:
MEMBANTU MENGERASKAN ZAKAR
MERAWAT ANGIN PASANG (ULURAN)
MEMBANTU MASALAH EJKULASI AWAL
TEMPOH INTIMASI YANG LEBIH LAMA
MELANCARKAN PEREDARAN DARAH
MENCEGAH JANGKITAN BAKTERIA

LULUS KKM NOT141202074K

BABIES BLINK COFFEE

<3 BABIES BLINK COFFEE <3
1 JAR 15 SACHETS‌‌‍‌‍‍‌

HARGA : RM35 SEM, RM40 SS

HARGA BORONG : MINIMNUM 5 JAR - RM30/ JAR
KOS POS IKUT BERAT ITEM







KANDUNGAN DALAM BABIES BLINK COFFEE
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Serbuk Mutiara L-Cysteine Hydrochcloride Monohydrote
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Calcium
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Ekstrak Habbatussauda
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Ekstrak Betik
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Ekstrak Anggur
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Avocado
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Tomato
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Vitamin C
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Marine Collagen
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Kopi Arabik
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Krimer Bukan Tenusu
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Gula

KEISTIMEWAAN BABIES BLINK COFFEE
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Mencerahkan kulit dalam masa 5 hari
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Melembutkan dan mencerahkan kulit secara menyeluruh dengan sekata
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Membaiki tekstur kuliy agar nampak bersinar, cerah dan gebu dalam masa yang singkat
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Memulih kulit berparut, berjerawat serta kering
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Menganjalkan kulit agar sentiasa lembap
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus di bawah kelompok mata
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Mengecilkan liang pori kulit
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Menguatkan sistem imunisasi badan agar kekal aktif bertenaga
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Menghilangkan rasa mengantuk

CARA PENGAMBILAN BABIES BLINK COFFEE
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Amalkan 2 Kali sehari & amalkan ketika perut kosong
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Ambil 1 sachet sebelom sarapan & sebelum tidur
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Pastikan banyakkan minum air masak  untuk mempercepatkan tindak balas


AURORA® Ibu Kapsul Mutiara

<3 AURORA® Ibu Kapsul Mutiara <3
ISI KANDUNGAN : 30 BIJI / BOTOL 

HARGA : RM65/ BOTOL
KOS POS : RM7 SEM, RM11 SS.

HARGA BORONG : MINIMA 5 BOTOL - RM55/BOTOL
POSTAGE IKUT BERAT ITEMS



Manfaat ajaib AURORA® Ibu Kapsul Mutiara :
1- Antikedutan
2- Membuang ulser kulit, melasme (yang menyebabkan freckles, bintik umur, dan tompok gelap pada kulit), dan tompok matahari
3- Menyembuhkan ruam dan bisul
4- Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat dan semula jadi yang indah.
5- Mencerahkan kulit.
6- Perlindungan matahari. (Mengandungi pelindung Matahari Asli.)
7- Menggalakkan kulit yang berseri dan lebih muda yang berpanjangan dan menyegarkan, pertumbuhan kulit yang baru dan menghasilkan kolagen pemulihan, serta meneutralkan radikal bebas yang merosakkan kulit.
8- Menguatkan folikal rambut
9- Meningkatkan daya ingatan.
10- Mengawal sistem imun.
11- Menenangkan & Menguatkan jantung yang melegakan tekanan dan kebimbangan dan menggalakkan jantung tetap irama yang membantu dalam pemulihan penyakit jantung.
12- Mengurangkan rasa takut, memudahkan kekecewaan dan kemarahan
13- Memudahkan tidur.
14- Merangsang peredaran darah
15- Menggalakkan tahap kolesterol yang sihat
16- Menguatkan tulang, merangsang pertumbuhan tulang baru dan meningkatkan kepadatan tulang.
17- Mempercepatkan penyembuhan trauma, fasciitis, gastrik dan ulser duodenum dan menghentikan pendarahan.
18- Menentang penuaan, kanser dan kesan-kesan bahaya sinaran.
19- Meningkatkan penglihatan.
20- Melapangkan saraf, membuang kahak, berhenti cirit-birit, demam dan keruh spermatorrhea, dan membuang bahan-bahan toksik dari badan.
21- Menggalakkan pembangunan otot.
22- Memutihkan gigi dan memperbaiki noticably surut gusi.
23- Menghilangkan keadaan kulit yang tidak diingini seperti kulit pudar, blotches merah, jerawat, zits dan jerawat, tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan, mengecilkan liang pori-pori
24- menghapuskan jerawat dalam masa 1 minggu atau kurang.
======================
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Tiada pantang larang
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Kesan cepat seawal 3-7 hari
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ 100% asli dan selamat
‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ Halal dan suci
======================‌‌‍‌‍‍‌
CARA PENGAMBILAN DI SARANKAN :
- 1 biji sehari, malam sebelum tidur
- Banyakkan pengambilan air bersih
- Tiada pantang larang
- Sesuai untuk lelaki dan wanita, termasuk ibu menyusui bayi (hamil tak digalakkan)

Wednesday, 8 April 2015

MASK VIETNAM

MASK VIETNAM

HARGA : RM8 /UNIT
POSTAGE : RM7 SEM, RM11 SS.

BORONG : MINIMUM 5 UNIT - RM7/ UNIT
POSTAGE : RM6 SEM, RM8 SS.

CARA GUNA :
1. CUCI MUKA GUNA AIR SUAM. LAP KERING.
2. SAPU MASK KAT TEMPAT BERMASALAH WHITEHEAD/ BLACK HEAD.
2. TAMPAL TISU YG DISEDIAKAN BERSAMA MASK.
3. TUNGGU SELAMA 3 MINIT ATAU SEHINGGA KERING.
4. TARIK KERTAS TISU, DAN TENGOK HASILNYA. ** JGN BIARKAN KERING TERLALU LAMA, TAKUT NANTI SAKIT PERMUKAAN KULIT.
5. CUCI MUKA DENGAN AIR SUAM.

BERMINAT NAK ORDER?
SILA SMS/ WHATSAPP : 014.5385.219 (PUAN AURA)